Bestellen

  • Stap 1. Als je een mooie vloer gevonden hebt op onze website kun je het aantal vierkante meters van je ruimte(s) invoeren. Je krijgt dan meteen een prijs te zien waarbij we al rekening houden met snijverlies.
  • Stap 2. Vervolgens kun je ook meteen accessoires, lijmen, plinten en/of gereedschappen aanklikken om toe te voegen aan je bestelling.
  • Stap 3. Klik op de groene knop “bestellen” om de vloer in je digitale winkelmandje te plaatsen.
  • Stap 4. De geselecteerde producten zitten in je digitale winkelmandje. Klik nu op “Je bestelling plaatsen” om je NAW gegevens en de verzendinformatie in te kunnen voeren en de gewenste betaalmethode te kiezen.
*Als je de bestelling plaatst met je Planck- account gaat dit nog sneller omdat we je al kennen.
  • Stap 5. Door op “bestelling plaatsen en betalen” te klikken ga je akkoord met de algemene voorwaarden en wordt je doorgeleid naar de door jouw gekozen betaalmethode.
  • Stap 6. Je ontvangt een bevestiging van bestelling per email.
Wil je toch liever een medewerker spreken? Maakt dan een afspraak met onze online adviseurs (knop met afspraak agenda voor een online gesprek).
Vond je deze FAQ nuttig?
0
0

Dit kun je zien op de productpagina, onder de prijs van het product. Hier vind je altijd de actuele voorraadstatus.

Vond je deze FAQ nuttig?
0
0

Je bestelling wijzigen kan alleen als je nog geen verzendbevestiging hebt gekregen. Neem contact op met onze klantenservice om iets aan de bestelling te wijzigen.

Vond je deze FAQ nuttig?
0
0

Planck keuze is het beste product voor jou gekozen volgens onze klanten en adviseurs.

Dit product is de meest verkochte of heeft de hoogste klanttevredenheid omdat het product bijna nooit wordt geretourneerd door onze klanten. Zo weet je zeker dat je een keuze maakt waar je blij van wordt.

Vond je deze FAQ nuttig?
0
0

Sorry, duizendmaal sorry. Klanttevredenheid is een heuse obsessie voor ons. Maar soms slaan zelfs wij de PLANCK volkomen mis. En daar ben jij dan de dupe van. Dat mag natuurlijk niet gebeuren.

Hoe nu verder?

 

  1. We lossen je klacht graag op. Dat lukt het snelste wanneer je contact opneemt met onze klanten service (link knop naar klantenservice).
  2. Ben je niet tevreden met het antwoord? Zoek het hogerop en schrijf onze manager klantenservice aan. Je kunt hem mailen (MT-klantenservice@coolblue.nl) of een brioef sturen per post naar: Adres Gedempte singelgracht 15, 1441 AN Purmerend.
  3. Heeft de klantenservice je niet naar tevredenheid kunnen helpen? Dan kun je natuurlijk altijd nog je klacht voorleggen aan de geschillencommissie Thuiswinkel (link hier naar toe: https://www.degeschillencommissie.nl/over-ons/commissies/thuiswinkel/). Je kunt je klacht ook aan de geschillencommissie voorleggen via het Europees ODR Platform. (Blauw doorlinken naar: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage
Vond je deze FAQ nuttig?
0
0

Hoe je het adres van een lopende bestelling wijzigt, hangt af van de bezorgdienst die jou bestelling bezorgt.

  1. Bezorging door Planck

Neem contact op met onze klantenservice (link naar klantenservice) om je adres te wijzigen.

  1. Bezorging door externe partij, Post NL, DHL, Bezorgdienst

Heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice om je adres te wijzigen. Als je wel al een verzendbevestiging hebt ontvangen, wijzig je je adres via ‘bezorging wijzigen’ in de Track en Trace van PostNL. Als je pakketje al te ver in het bezorgproces is, kan dit helaas niet meer, ook niet via de klantenservice. Er staat dan een melding op je Track en Trace pagina.

Vond je deze FAQ nuttig?
0
0

Dit regel je zelf in Mijn Planck (link hier naar toe: https://www.planck.nl/my-account/). Annuleren kan alleen als je bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft.

Is je bestelling al verzonden, neem dan contact op met onze klantenservice: https://www.planck.nl/contact

 

Vond je deze FAQ nuttig?
0
0