Veelgestelde vragen over vloeren bestellen
- Stap 1. Als je een mooie vloer gevonden hebt op onze website kun je het aantal vierkante meters van je ruimte(s) invoeren. Je krijgt dan meteen een prijs te zien waarbij we al rekening houden met snijverlies.
- Stap 2. Vervolgens kun je ook meteen accessoires, lijmen, plinten en/of gereedschappen aanklikken om toe te voegen aan je bestelling.
- Stap 3. Klik op de groene knop “bestellen” om de vloer in je digitale winkelmandje te plaatsen.
- Stap 4. De geselecteerde producten zitten in je digitale winkelmandje. Klik nu op “Je bestelling plaatsen” om je NAW gegevens en de verzendinformatie in te kunnen voeren en de gewenste betaalmethode te kiezen.
- Stap 5. Door op “bestelling plaatsen en betalen” te klikken ga je akkoord met de algemene voorwaarden en wordt je doorgeleid naar de door jouw gekozen betaalmethode.
- Stap 6. Je ontvangt een bevestiging van bestelling per email.
Dit kun je zien op de productpagina, onder de prijs van het product. Hier vind je altijd de actuele voorraadstatus.
Je bestelling wijzigen kan alleen als je nog geen verzendbevestiging hebt gekregen. Neem contact op met onze klantenservice om iets aan de bestelling te wijzigen.
Planck keuze is het beste product voor jou gekozen volgens onze klanten en adviseurs.
Dit product is de meest verkochte of heeft de hoogste klanttevredenheid omdat het product bijna nooit wordt geretourneerd door onze klanten. Zo weet je zeker dat je een keuze maakt waar je blij van wordt.
Sorry, duizendmaal sorry. Klanttevredenheid is een heuse obsessie voor ons. Maar soms slaan zelfs wij de PLANCK volkomen mis. En daar ben jij dan de dupe van. Dat mag natuurlijk niet gebeuren.
Hoe nu verder?
- We lossen je klacht graag op. Dat lukt het snelste wanneer je contact opneemt met onze klanten service (link knop naar klantenservice).
- Ben je niet tevreden met het antwoord? Zoek het hogerop en schrijf onze manager klantenservice aan. Je kunt hem mailen (MT-klantenservice@coolblue.nl) of een brioef sturen per post naar: Adres Gedempte singelgracht 15, 1441 AN Purmerend.
- Heeft de klantenservice je niet naar tevredenheid kunnen helpen? Dan kun je natuurlijk altijd nog je klacht voorleggen aan de geschillencommissie Thuiswinkel (link hier naar toe: https://www.degeschillencommissie.nl/over-ons/commissies/thuiswinkel/). Je kunt je klacht ook aan de geschillencommissie voorleggen via het Europees ODR Platform. (Blauw doorlinken naar: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage
Hoe je het adres van een lopende bestelling wijzigt, hangt af van de bezorgdienst die jou bestelling bezorgt.
- Bezorging door Planck
Neem contact op met onze klantenservice (link naar klantenservice) om je adres te wijzigen.
- Bezorging door externe partij, Post NL, DHL, Bezorgdienst
Heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice om je adres te wijzigen. Als je wel al een verzendbevestiging hebt ontvangen, wijzig je je adres via ‘bezorging wijzigen’ in de Track en Trace van PostNL. Als je pakketje al te ver in het bezorgproces is, kan dit helaas niet meer, ook niet via de klantenservice. Er staat dan een melding op je Track en Trace pagina.
Dit regel je zelf in Mijn Planck (link hier naar toe: https://www.planck.nl/my-account/). Annuleren kan alleen als je bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft.
Is je bestelling al verzonden? Je kunt dan gebruik maken van je herroepingsrecht.
U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping (PDF), maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.
Gevolgen van de herroeping
Als u de overeenkomst herroept, ontvangt alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan
de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien u slechts een deel van uw bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd;
in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht.
Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening.
Ons retouradres is:
PLANCK
Gedempte Singelgracht 15
1441 AN Purmerend
U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.