10 meest gestelde vragen

Home > FAQ

1: Waarom is de Planck webshop dé shop waar ik m’n vloer moet bestellen?

Planck is de eerste webshop in Nederland die een Visualisatie tool samen met stalenservice aanbiedt! Dit samen met de beste prijs/kwaliteitsverhouding zorgt er voor dat we dé webshop zijn voor vloeren in de Benelux.

2: Wat is de levertijd van een PVC, laminaat of houten vloer?

Voor 22:00 besteld, binnen 72 uur in huis. Houd wel rekening dat de vloer minimaal 48 uur moet acclimatiseren in de te leggen ruimte.

3: Ik heb mijn persoonlijke gegevens ingevoerd. Wat doen jullie hiermee?

Wij gebruiken enkel de persoonsgegevens voor het beantwoorden van de vragen of het afhandelen van de order. Wij handelen met de webshop volgens de wet AVG.

4: Wat zijn de bezorgkosten?

Wij bezorgen altijd gratis.

5: Kan ik de vloer annuleren of retour sturen?

Wil je een PVC of laminaatvloer retour brengen dan is dit mogelijk binnen 30 dagen na levering. De vloer en toebehoren moeten in originele staat en volle verpakking retour gebracht worden naar onze Plank winkels. Vloeren die speciaal voor jou besteld zijn kunnen niet geannuleerd of retour gebracht worden. Wij zullen dit uitdrukkelijk vermelden bij de orderbevestiging

6: Hoe wordt de vloer afgeleverd?

Jouw vloer wordt netjes in huis achter de eerste drempel afgeleverd op de begaande grond. Bij afleveringen in appartementen, flats of bovenwoningen wordt de vloer achter de drempel geleverd in de hal. Wil jij de vloer boven afgeleverd hebben, kunt u vooraf contact met ons opnemen om de mogelijkheden en extra kosten te bespreken.

7: Op welke manieren kan ik betalen?

Het is mogelijk om veilig en eenvoudig betalen via iDEAL, PayPal, Creditcard (Visa en Mastercard), American Express en Maestro.

8: Hoeveel m2 heb ik nodig voor mijn vloer?

In onze rekentool in de webshop is per type vloer rekening gehouden met het snijverlies. Bij een rechte plank vloer houden wij rekening met 8% snijverlies en bij een visgraatvloer is 13% noodzakelijk.

9: Krijg ik op mijn online bestelling dezelfde korting als in de winkel?

In de webshop hebben wij verschillende acties. We willen constant voor jullie de beste aanbieding maken. De ene keer zal er een kortingsactie zijn en de andere keer zal er een aanbieding zijn met extra toebehoren. Alle acties gelden voor de webshop en in de winkel. In de banner op de homepagina zijn de acties zichtbaar.

10: Kan ik gebruik maken van de inmeetservice?

Het is mogelijk gebruik te maken van de inmeetservice. Wij rekenen hiervoor €65,- en deze word in rekening gebracht als u de vloer besteld op de Planck webshop en gebruik maakt van de legservice.

11: Ik heb een klacht over het product of service.

Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie. Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/)."

12: Garantie

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.