Veelgestelde vragen over betalen

Je kan bij ons op meerdere manieren betalen. Online bijvoorbeeld gemakkelijk via iDeal, in3 of Creditcard (we accepteren Visa, Mastercard en Maestro) Wil je in de winkel betalen? Dan kan dat gewoon per pin, creditcard of contant.
Vond je deze FAQ nuttig?
0
0

Ja. Wanneer je een bestelling plaatst, wordt het bedrag op je creditcard gereserveerd. De daadwerkelijke afschrijving wordt pas na de levering gedaan. Op die manier betaal je dus achteraf.

Vond je deze FAQ nuttig?
0
0

Ja, in onze winkels kan je contant betalen. Je kan een product online reserveren en betalen in de winkel, of er langsgaan om je bestelling te plaatsen. Hier vind je de adressen en openingstijden (Link: https://www.planck.nl/contact/) van onze winkels. We accepteren geen contante betalingen aan de deur.

Vond je deze FAQ nuttig?
0
0

Kies bij het afronden van je bestelling voor de optie ‘overschrijving’ bij de betaal-stap in de checkout. Na het plaatsen van je bestelling ontvang je van ons een mail met de Planck  betaalgegevens. Zo kan je het bedrag overschrijven.

We versturen je bestelling zodra je betaling bij ons binnen is. Dit kan bij een handmatige overschrijving tot 3 werkdagen duren. Liever je vloer eerder in huis? Kies dan een andere betaalwijze.

Vond je deze FAQ nuttig?
0
0

Ja. Zodra je begint met afrekenen kom je terecht in een beveiligde internetomgeving. Zo krijgen anderen niet de kans om stiekem mee te kijken. Je transactiegegevens worden versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding. Je herkent een veilige SSL-verbinding aan het groene slotje in je browser.

Vond je deze FAQ nuttig?
0
0

Heb je er voor gekozen om te betalen met een bankoverschrijving? Dan kan je het geld overmaken naar ons rekeningnummer: BANK: NL81INGB0709635818 Vermeld bij het betalen altijd je naam en ordernummer.

Vond je deze FAQ nuttig?
0
0