Klachten en garantie

Klachten

Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie. Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/)."

Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht dan kunt u deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl).

Garantie op vloeren

Elke vloer dat verkocht wordt bij Planck.nl is nieuw en heeft een volledige fabrieksgarantie. De fabrieksgarantie verschilt per fabriek/merk. De garanties kun je gemakkelijk vinden op de websites van deze merken en op de verpakking of flyer die in de dozen zit. Kun je deze niet vinden? Vraag het ons dan even, dan vragen wij deze voor je op.

Het aantal jaren fabrieksgarantie verschilt per product. Daarnaast onderscheidt fabrieksgarantie zich ook in commercieel gebruik (zakelijk) en voor particulier gebruik (wonen). Op onze site is fabrieksgarantie uitgedrukt in de fabrieksgarantie voor particulier gebruik. Mocht je willen weten wat de fabrieksgarantie is in jaren voor commercieel gebruik? Dan staat dit op de pakken vermeld. Wil je het vooraf graag weten? Vraag het ons dan gerust!

Fabrieksgarantie doet geen afbreuk aan de wettelijke garantie.