13: Reviews
Planck vindt het belangrijk dat reviews betrouwbaar zijn. Echte beoordelingen en verhalen, geschreven door klanten die daadwerkelijk een aankoop hebben gedaan in onze webshop. Onze reviews zijn vergaard volgens de richtlijnen van Google. Deze zijn volgens de richtlijnen van Kiyoh verwerkt. Lees hier meer
Read More12: Garantie
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.
Read More11: Ik heb een klacht over het product of service.
Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie. Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u…
Read More10: Kan ik gebruik maken van de inmeetservice?
Het is mogelijk gebruik te maken van de inmeetservice. Wij rekenen hiervoor €65,- en deze word in rekening gebracht als u de vloer besteld op de Planck webshop en gebruik maakt van de legservice.
Read More9: Krijg ik op mijn online bestelling dezelfde korting als in de winkel?
In de webshop hebben wij verschillende acties. We willen constant voor jullie de beste aanbieding maken. De ene keer zal er een kortingsactie zijn en de andere keer zal er een aanbieding zijn met extra toebehoren. Alle acties gelden voor de webshop en in de winkel. In de banner op de homepagina zijn de acties…
Read More8: Hoeveel m2 heb ik nodig voor mijn vloer?
In onze rekentool in de webshop is per type vloer rekening gehouden met het snijverlies. Bij een rechte plank vloer houden wij rekening met 8% snijverlies en bij een visgraatvloer is 13% noodzakelijk.
Read More7: Op welke manieren kan ik betalen?
Je kan bij ons op meerdere manieren betalen. Online bijvoorbeeld gemakkelijk via iDeal, in3 of Creditcard (we accepteren Visa, Mastercard en Maestro) Wil je in de winkel betalen? Dan kan dat gewoon per pin, creditcard of contant.
Read More6: Hoe wordt de vloer afgeleverd?
Jouw vloer wordt netjes in huis achter de eerste drempel afgeleverd op de begaande grond. Bij afleveringen in appartementen, flats of bovenwoningen wordt de vloer achter de drempel geleverd in de hal. Wil jij de vloer boven afgeleverd hebben, kunt u vooraf contact met ons opnemen om de mogelijkheden en extra kosten te bespreken.
Read More5: Kan ik de vloer annuleren of retour sturen?
Dit regel je zelf in Mijn Planck (link hier naar toe: https://www.planck.nl/my-account/). Annuleren kan alleen als je bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft. Is je bestelling al verzonden? Je kunt dan gebruik maken van je herroepingsrecht. U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De…
Read More4: Wat zijn de bezorgkosten?
Gratis bezorging bij besteding van €500,-
Read More3: Ik heb mijn persoonlijke gegevens ingevoerd. Wat doen jullie hiermee?
Wij gebruiken enkel de persoonsgegevens voor het beantwoorden van de vragen of het afhandelen van de order. Wij handelen met de webshop volgens de wet AVG.
Read More2: Wat is de levertijd van een PVC, laminaat of houten vloer?
Voor 22:00 besteld, binnen 72 uur in huis. Houd wel rekening dat de vloer minimaal 48 uur moet acclimatiseren in de te leggen ruimte.
Read More