Wat als ik een klacht wil indienen?

Sorry, duizendmaal sorry. Klanttevredenheid is een heuse obsessie voor ons. Maar soms slaan zelfs wij de PLANCK volkomen mis. En daar ben jij dan de dupe van. Dat mag natuurlijk niet gebeuren.

Hoe nu verder?

 

  1. We lossen je klacht graag op. Dat lukt het snelste wanneer je contact opneemt met onze klanten service (link knop naar klantenservice).
  2. Ben je niet tevreden met het antwoord? Zoek het hogerop en schrijf onze manager klantenservice aan. Je kunt hem mailen (MT-klantenservice@coolblue.nl) of een brioef sturen per post naar: Adres Gedempte singelgracht 15, 1441 AN Purmerend.
  3. Heeft de klantenservice je niet naar tevredenheid kunnen helpen? Dan kun je natuurlijk altijd nog je klacht voorleggen aan de geschillencommissie Thuiswinkel (link hier naar toe: https://www.degeschillencommissie.nl/over-ons/commissies/thuiswinkel/). Je kunt je klacht ook aan de geschillencommissie voorleggen via het Europees ODR Platform. (Blauw doorlinken naar: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage
Vond je deze FAQ nuttig?
Thumbs Up Icon 0
Thumbs Down Icon 0