13: Reviews

Planck vindt het belangrijk dat reviews betrouwbaar zijn. Echte beoordelingen en verhalen, geschreven door klanten die daadwerkelijk een aankoop hebben gedaan in onze webshop. Onze reviews zijn vergaard volgens de richtlijnen van Google. Deze zijn volgens de richtlijnen van Kiyoh verwerkt. Lees hier meer 

Read More

Kan ik de bestelling annuleren of retour sturen?

Dit regel je zelf in Mijn Planck (link hier naar toe: https://www.planck.nl/my-account/). Annuleren kan alleen als je bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft. Is je bestelling al verzonden? Je kunt dan gebruik maken van je herroepingsrecht. U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De…

Read More

Hoe wijzig ik mijn bezorgadres van een lopende bestelling?

Hoe je het adres van een lopende bestelling wijzigt, hangt af van de bezorgdienst die jou bestelling bezorgt. Bezorging door Planck Neem contact op met onze klantenservice (link naar klantenservice) om je adres te wijzigen. Bezorging door externe partij, Post NL, DHL, Bezorgdienst Heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice om…

Read More

Wat als ik een klacht wil indienen?

Sorry, duizendmaal sorry. Klanttevredenheid is een heuse obsessie voor ons. Maar soms slaan zelfs wij de PLANCK volkomen mis. En daar ben jij dan de dupe van. Dat mag natuurlijk niet gebeuren. Hoe nu verder?   We lossen je klacht graag op. Dat lukt het snelste wanneer je contact opneemt met onze klanten service (link…

Read More

Wat is Planck keuze?

Planck keuze is het beste product voor jou gekozen volgens onze klanten en adviseurs. Dit product is de meest verkochte of heeft de hoogste klanttevredenheid omdat het product bijna nooit wordt geretourneerd door onze klanten. Zo weet je zeker dat je een keuze maakt waar je blij van wordt.

Read More

Hoe wijzig ik mijn bestelling?

Je bestelling wijzigen kan alleen als je nog geen verzendbevestiging hebt gekregen. Neem contact op met onze klantenservice om iets aan de bestelling te wijzigen.

Read More

Is mijn product op voorraad?

Dit kun je zien op de productpagina, onder de prijs van het product. Hier vind je altijd de actuele voorraadstatus.

Read More

Hoe kan je een bestelling plaatsen?

Stap 1. Als je een mooie vloer gevonden hebt op onze website kun je het aantal vierkante meters van je ruimte(s) invoeren. Je krijgt dan meteen een prijs te zien waarbij we al rekening houden met snijverlies. Stap 2. Vervolgens kun je ook meteen accessoires, lijmen, plinten en/of gereedschappen aanklikken om toe te voegen aan…

Read More

Heeft Planck een veilige betaalomgeving?

Ja. Zodra je begint met afrekenen kom je terecht in een beveiligde internetomgeving. Zo krijgen anderen niet de kans om stiekem mee te kijken. Je transactiegegevens worden versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding. Je herkent een veilige SSL-verbinding aan het groene slotje in je browser.

Read More

Kan ik contant betalen?

Ja, in onze winkels kan je contant betalen. Je kan een product online reserveren en betalen in de winkel, of er langsgaan om je bestelling te plaatsen. Hier vind je de adressen en openingstijden (Link: https://www.planck.nl/contact/) van onze winkels. We accepteren geen contante betalingen aan de deur.

Read More

Biedt Planck achteraf betalen aan?

Ja. Wanneer je een bestelling plaatst, wordt het bedrag op je creditcard gereserveerd. De daadwerkelijke afschrijving wordt pas na de levering gedaan. Op die manier betaal je dus achteraf.

Read More

Op welke manieren kan ik betalen?

Je kan bij ons op meerdere manieren betalen. Online bijvoorbeeld gemakkelijk via iDeal, in3 of Creditcard (we accepteren Visa, Mastercard en Maestro) Wil je in de winkel betalen? Dan kan dat gewoon per pin, creditcard of contant.

Read More