13: Reviews
Planck vindt het belangrijk dat reviews betrouwbaar zijn. Echte beoordelingen en verhalen, geschreven door klanten die daadwerkelijk een aankoop hebben gedaan in onze webshop. Deze zijn volgens de richtlijnen van Kiyoh verwerkt.
Read MoreKan ik de bestelling annuleren of retour sturen?
Dit regel je zelf in Mijn Planck (link hier naar toe: https://www.planck.nl/my-account/). Annuleren kan alleen als je bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft. Is je bestelling al verzonden? Je kunt dan gebruik maken van je herroepingsrecht. U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De…
Read MoreHoe wijzig ik mijn bezorgadres van een lopende bestelling?
Hoe je het adres van een lopende bestelling wijzigt, hangt af van de bezorgdienst die jou bestelling bezorgt. Bezorging door Planck Neem contact op met onze klantenservice (link naar klantenservice) om je adres te wijzigen. Bezorging door externe partij, Post NL, DHL, Bezorgdienst Heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice om…
Read MoreWat als ik een klacht wil indienen?
Sorry, duizendmaal sorry. Klanttevredenheid is een heuse obsessie voor ons. Maar soms slaan zelfs wij de PLANCK volkomen mis. En daar ben jij dan de dupe van. Dat mag natuurlijk niet gebeuren. Hoe nu verder? We lossen je klacht graag op. Dat lukt het snelste wanneer je contact opneemt met onze klanten service (link…
Read MoreWat is Planck keuze?
Planck keuze is het beste product voor jou gekozen volgens onze klanten en adviseurs. Dit product is de meest verkochte of heeft de hoogste klanttevredenheid omdat het product bijna nooit wordt geretourneerd door onze klanten. Zo weet je zeker dat je een keuze maakt waar je blij van wordt.
Read MoreHoe wijzig ik mijn bestelling?
Je bestelling wijzigen kan alleen als je nog geen verzendbevestiging hebt gekregen. Neem contact op met onze klantenservice om iets aan de bestelling te wijzigen.
Read MoreIs mijn product op voorraad?
Dit kun je zien op de productpagina, onder de prijs van het product. Hier vind je altijd de actuele voorraadstatus.
Read MoreHoe kan je een bestelling plaatsen?
Stap 1. Als je een mooie vloer gevonden hebt op onze website kun je het aantal vierkante meters van je ruimte(s) invoeren. Je krijgt dan meteen een prijs te zien waarbij we al rekening houden met snijverlies. Stap 2. Vervolgens kun je ook meteen accessoires, lijmen, plinten en/of gereedschappen aanklikken om toe te voegen aan…
Read MoreWat is het rekeningnummer van Planck?
Heb je er voor gekozen om te betalen met een bankoverschrijving? Dan kan je het geld overmaken naar ons rekeningnummer: BANK: NL81INGB0709635818 Vermeld bij het betalen altijd je naam en ordernummer.
Read MoreHeeft Planck een veilige betaalomgeving?
Ja. Zodra je begint met afrekenen kom je terecht in een beveiligde internetomgeving. Zo krijgen anderen niet de kans om stiekem mee te kijken. Je transactiegegevens worden versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding. Je herkent een veilige SSL-verbinding aan het groene slotje in je browser.
Read MoreHoe plaats ik een bestelling met een handmatige overschrijving?
Kies bij het afronden van je bestelling voor de optie ‘overschrijving’ bij de betaal-stap in de checkout. Na het plaatsen van je bestelling ontvang je van ons een mail met de Planck betaalgegevens. Zo kan je het bedrag overschrijven. We versturen je bestelling zodra je betaling bij ons binnen is. Dit kan bij een handmatige…
Read MoreKan ik contant betalen?
Ja, in onze winkels kan je contant betalen. Je kan een product online reserveren en betalen in de winkel, of er langsgaan om je bestelling te plaatsen. Hier vind je de adressen en openingstijden (Link: https://www.planck.nl/contact/) van onze winkels. We accepteren geen contante betalingen aan de deur.
Read More